Tuesday, December 31, 2013

ပလပ္စတစ္ ဆာဂ်ရီ ခြဲစိတ္မႈအေပၚ ကယ္လီဘရြတ္ခ္ ေဝဖန္





ပလပ္စတစ္ ဆာဂ်ရီ ခြဲစိတ္မႈျဖင့္ အလွအပ ျပဳျပင္ျခင္းသည္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ယံုၾကည္မႈ နည္းပါးျခင္း၏ ဝိေသသ လကၡဏာ တစ္ရပ္ဟုလည္း ကယ္လီက ေဝဖန္ခဲ့သည္
သူမအေနျဖင့္ ပလပ္စတစ္ ဆာဂ်ရီ ခြဲစိတ္မႈမ်ိဳး လံုးဝခံယူသြားမည္ မဟုတ္ဟု စိတ္ပိုင္းျဖတ္ထားေၾကာင္း ကယ္လီဘရြတ္ခ္က ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကားလုိက္သည္။ ပလပ္စတစ္ ဆာဂ်ရီ ခြဲစိတ္မႈျဖင့္ အလွအပ ျပဳျပင္ျခင္းသည္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ယံုၾကည္မႈ နည္းပါးျခင္း၏ ဝိေသသ လကၡဏာ တစ္ရပ္ဟုလည္း ကယ္လီက ေဝဖန္ခဲ့သည္။ ေဟာလီးဝုဒ္တြင္ မ်က္ႏွာႏွင့္ ခႏၶာကိုယ္ အလွအပအတြက္ ခြဲစိတ္မႈမ်ား တျဖည္းျဖည္း ေခတ္စားက်ယ္ျပန္႔လာေသာ္လည္း Piranha 3Dစတား ေမာ္ဒယ္လ္ မင္းသမီးက သူမသည္ ပလစ္စတစ္ ဆာဂ်ရီ ခြဲစိတ္ျပဳျပင္မႈမ်ားကို ဆန္႔က်င္သည့္ အမာခံတစ္ဦးဟု ေျပာဆိုခဲ့သည္။ ထို႔အျပင္ သူမကိုယ္တိုင္ အတြက္လည္း ယင္းကဲ့သို႔ ခြဲစိတ္မႈမ်ိဳးျဖင့္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ပိုမိုေက်နပ္မိမည္ မထင္ေၾကာင္း ကယ္လီက သံုးသပ္သြားသည္။

 "ကၽြန္မက ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မပဲ ဆင္တူခ်င္တယ္။ ဘယ္သူနဲ႔မွ မတူခ်င္ဘူး။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ မ်က္ႏွာဟာ ပလပ္စတစ္ Versionတစ္ခု ေျပာင္းေနတာမ်ိဳးလည္း မလိုလားဘူး။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ႏွာေခါင္းအသစ္ ပံုစံေျပာင္းသြားလို႔ လူေတြက ဟယ္၊ ဒီႏွာေခါင္းေလးနဲ႔ သိပ္ၾကည့္ေကာင္းတာပဲလုိ႔ ေျပာၾကမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ခြဲစိတ္မႈ ခံယူၿပီး ပံုေျပာင္းလုိက္ၿပီ ဆိုတာကိုပဲ ေထာက္ျပၾကလိမ့္မယ္"ဟု ကယ္လီက ဆိုသည္။ သူမက "ရွင့္အေနနဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းကို ခြဲစိတ္တာျဖစ္ျဖစ္၊ ရင္သားကို ခြဲစိတ္တာပဲျဖစ္ျဖစ္ အဲဒီအရာ အားလံုးဟာ ကိုယ့္တန္ဖိုးကိုယ္ ယံုၾကည္မႈ မရွိတဲ့ လကၡဏာရပ္ေတြပါပဲ"ဟုလည္း ေထာက္ျပခဲ့သည္။

အသက္(၃၃)ႏွစ္ရွိ ကယ္လီက သူမအေနျဖင့္ ယခုခႏၶာကိုယ္ အခ်ိဳးအဆက္ထက္ ပိန္သြယ္သင့္ေၾကာင္း ေဝဖန္မႈမ်ားကိုလည္း အေရးမထားေၾကာင္း ဆိုသည္။ "ကိုယ္ပိုင္ အေရျပားထဲမွာ ကၽြန္မရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ဘဝ ရွိေနတယ္။ ဒါကို ယံုၾကည္မႈ အျပည့္ရွိတယ္။ ကၽြန္မဟာ တကယ့္ ပါးပါးလွပ္လွပ္ ေကာင္မေလး မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မမွာ က်န္းမာႀကံ႕ခုိင္တဲ့ ခႏၶာကိုယ္ရွိတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ကိုယ္လံုးကိုယ္ေပါက္၊ ကၽြန္မရဲ႕ အသြင္အျပင္ကို ကၽြန္မ ေက်နပ္တယ္။ လူတိုင္းဟာ ကိုယ့္ဘဝေပး ကုသိုလ္အတုိင္း ရထားတဲ့ ခႏၶာကိုယ္အေပၚ ေက်နပ္ရမွာပါပဲ"ဟုလည္း ကယ္လီက ေျပာၾကားသြားသည္။

0 comments:

Post a Comment

 
Twitter Bird Gadget