Saturday, June 28, 2014

Lord of the Rings ဇာတ္ကားထဲက ဇာတ္ေကာင္ Gollum နဲ႔တူတဲ့ ထူးဆန္းသ႑န္ရွိတဲ့ သတၱ၀ါကို တရုတ္ျပည္ေတာင္ကုန္းေတြၾကားမွာေတြ႕ရွိ



တရုတ္ကမာၻလွည့္ခရီးသည္တစ္ဦးက Lord of the Rings ဇာတ္ကားထဲက ဇာတ္ေကာင္ Gollum ရုပ္နဲ႔တူတဲ့ သတၱ၀ါတစ္ေကာင္ဟာ ေဘဂ်င္းျမိဳ႕ ေျမာက္ဘက္ Huairou အရပ္ကေက်ာက္ေဆာင္ေတြၾကားထဲ ခိုေအာင္းေနတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ အဲဒီ့အရာကို သက္ေသျပဖို႔အတြက္လည္း သူကဓာတ္ပံုတစ္ပံုကိုျပပါတယ္။
‘ကြ်န္ေတာ္အေပါ့သြားဖို႔ သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ကိုေတြ႕ေတာ့တာပဲ။ ကြ်န္ေတာ္သူ႕ရဲ႕ဓာတ္ပံုကိုလဲရိုက္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္အခု ေၾကာက္လန္႔ေနတယ္’ လို႔အဆိုပါေတြ႕ရွိခဲ့သူဆိုပါတယ္။
အင္တာနက္မွာျပန္႔ႏွံ႔ေနတဲ့ ဒီဓာတ္ပံုကို ျမင္လိုက္ရတဲ့သူတစ္ဦးက မွတ္ခ်က္ေပးတဲ့ေနရာမွာ ေအာက္ပါအတိုင္းေရးခဲ့ပါတယ္။
‘ျပီးခဲ့တဲ့တစ္ပါတ္တုန္းက ကြ်န္ေတာ္/ကြ်န္မနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ စိတ္ကူးယဥ္သိပၸံဇာတ္ကားငယ္တစ္ကားရိုက္ကူးဖို႔ ေတာင္ၾကားေတြထဲကို သြားခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္/ကြ်န္မ အေပါ့သြားေနတုန္းမွာ လူတစ္ေယာက္ေယာက္လာျပီး ကြ်န္ေတာ္/ကြ်န္မ ကိုဓာတ္ပံုရိုက္သြားျပီး ထြက္ေျပးသြားတယ္’ ဆိုျပီးျဖစ္ပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment

 
Twitter Bird Gadget